ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Υπουργείο Παιδείας: Επιμένει στην προώθηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

Κ. Υπουργέ,
Χωρίς διάλογο και αμοιβαίες υποχωρήσεις, η αξιολόγηση δεν θα ευδοκιμήσει...

Όχι μόνο επιμένει, παρά την αντίθεση των εκπαιδευτικών, στην προώθηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών το υπουργείο Παιδείας αλλά ταυτόχρονα συνεχίζει και την επιχείρηση να την παρουσιάσει μέσο βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος και σε συνέντευξη που παρέθεσε την Πέμπτη, για τα πρότυπα σχολεία, ισχυρίστηκε ψευδώς ότι την αξιολόγηση την αποζητά η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και απέδωσε τις αντιδράσεις σε «καχυποψία» και στο ότι εδώ και 32 χρόνια δεν υπάρχει αξιολόγηση.

Επέρριψε μάλιστα ευθύνες στα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών ότι ασκούν τρομοκρατία, ισχυριζόμενες ότι η αξιολόγηση σημαίνει απολύσεις.

Ωστόσο, υπάρχει ένα σύνολο μέτρων, όπως αυτά του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα και του νέου μισθολογίου, όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι η αξιολόγηση θα οδηγήσει σε απόλυση εκπαιδευτικούς που θα κριθούν «ελλιπείς» με τα κριτήρια εκείνων που παίρνουν τις αποφάσεις και που θεωρούν καλό π.χ. τον εκπαιδευτικό που φέρνει μέσα στην τάξη τις «καινοτομίες», την ΕΕ, τους ιδιώτες μέσα από διάφορα προγράμματα.

Σύμφωνα πάντως με τον προγραμματισμό του υπουργείου Παιδείας, πρόκειται να γίνουν άλλα δύο σεμινάρια επιμόρφωσης σχολικών συμβούλων. Θα ακολουθήσει η επιμόρφωση των διευθυντών σχολικών μονάδων για την αξιολόγηση και, όπως δήλωσε ο Κ. Αρβανιτόπουλος, η αξιολόγηση «θα ξεκινήσει την επόμενη μέρα».

Συνοδεύοντας και συνδέοντας κάθε αναφορά του στη λέξη εκπαίδευση με τις «ανάγκες της αγοράς», ο υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε στην ίδια συνέντευξη την πρόθεση της κυβέρνησης να διευρύνει το δίκτυο των «Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων» (ΠΠΣ) σε κάθε εκπαιδευτική περιφέρεια της χώρας, εμβαθύνοντας τη διαφοροποίηση της εκπαίδευσης.

Σήμερα λειτουργούν 68 ΠΠΣ σε 9 από τις 13 εκπαιδευτικές περιφέρειες της χώρας, στα οποία, όπως είπε ο υπουργός, «εφαρμόσαμε νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και καινοτόμες μεθόδους και το τρέχον έτος θα προχωρήσει η αυτοαξιολόγηση», καθώς και τα συγκεκριμένα σχολεία συνδέονται άμεσα με τα προγράμματα του σχολείου της «αγοράς» και αποτελούν το δούρειο ίππο για την υλοποίηση σειράς αντιδραστικών και αντεργατικών μέτρων. Υπενθυμίζεται ότι πρώτοι αξιολογήθηκαν οι εκπαιδευτικοί των συγκεκριμένων σχολείων.

Ο υπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι μέχρι το 2020 θα προχωρήσει στην ίδρυση ή ορισμό μετά από αξιολόγηση 60 νέων ΠΠΣ. Συνολικά μέχρι το 2020 πρόκειται να δημιουργηθούν 24 πλήρεις κάθετες δομές, νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, στις 13 περιφέρειες της χώρας και επιπλέον 2 νηπιαγωγεία, 15 δημοτικά, 10 γυμνάσια και 6 ΓΕΛ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: