ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ;;; ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ή ΑΙΡΕΤΟ-ΑΓΩΝΙΣΤΗ;;;;;


Γεια σας συνάδελφοι!
     Λόγω ενός σοβαρού οικογενειακού προβλήματος που αντιμετωπίζω αυτές τις μέρες, κρίθηκε αναγκαία αυτή μου η επικοινωνία μαζί σας, για να σας ενημερώσω ότι μου είναι δύσκολο να επισκεφτώ όλα τα σχολεία του νομού για να έρθω σε επαφή μαζί σας και να συζητήσουμε για τα θέματα που σας απασχολούν. Γνωρίζω πως τα πράγματα στα σχολεία μας δυσκόλεψαν ακόμη περισσότερο από το 2015 που ξεκινά η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ στα σχολεία μας.
     Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας στις αρχές της νέας χρονιάς θα «χτυπήσει το κουδούνι» και για την αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών, καθώς έως το τέλος του Δεκεμβρίου αναμένεται να ολοκληρωθεί και η προτελευταία «φάση» της αξιολόγησης η οποία αφορά τους διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας, τους προϊσταμένους σχολείων πρωτοβάθμιας και τους προϊσταμένους τμημάτων (ειδικής αγωγής, αγωγής υγείας κ.ά.).
    Το ενημερωτικό σημείωμα που έστειλα στα σχολεία σας βρήκε αμέσως μεγάλη αποδοχή από τους συναδέλφους .... σήκωσε όπως ήταν αναμενόμενο και  θύελλα αντιδράσεων  από τους νυν διευθυντές - ΥΠΟΨΉΦΙΟΥΣ αιρετούς που δεν ενθουσιάστηκαν στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η θέση μου!
Αυτό που πείραξε περισσότερο "κάποιους"  συναδέλφους - συνυποψηφίους  από όλα όσα έγραψα στο ενημερωτικό μου σημείωμα ήταν :

 "........Επίσης ΠΙΣΤΕΥΩ πως για να είσαι αιρετός σε Υπηρεσιακά Συμβούλια ΔΕΝ θα πρέπει να κατέχεις θέσεις διοίκησης, να είσαι δηλαδή διευθυντής, υποδιευθυντής, προιστάμενος σχολείου κτλ.
   Πρέπει να είσαι ΜΟΝΟ  δάσκαλος, να είσαι ο εκπαιδευτικός  δίπλα στον εκπαιδευτικό. Ο αιρετός εκλέγεται για να είναι υπέρ του  συμφέροντος του δασκάλου, της νηπιαγωγού ή της ειδικότητας και μόνο. ( Δεν πρέπει να έχει διπλό ρόλο δηλαδή και  αιρετός και διευθυντής )... "
   
Τι θα γίνει από δω και πέρα:
Επιθεωρητές θα μπαίνουν στις τάξεις, προκειμένου να παρακολουθούν την παράδοση του κάθε μαθήματος, ενώ δάσκαλοι και καθηγητές θα επιβραβεύονται, όταν αποδεικνύεται η σωστή προετοιμασία των μαθητών αλλά και η υπηρεσιακή τους συνέπεια.
Οι αξιολογητές θα ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς αρχικά για τη διαδικασία της αξιολόγησης και στη συνέχεια θα πηγαίνουν στο σχολείο και θα παρακολουθούν τουλάχιστον 2 ώρες διδασκαλίας σε όποια μαθήματα ή τάξη επιλέξουν από κοινού με τον δάσκαλο ή τον καθηγητή.
Εκπαιδευτικό έργο
Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού και του διοικητικού τους έργου μέσω της άμεσης σύνδεσής της με την επιμόρφωση, προς όφελος των ιδίων, των μαθητών και της κοινωνίας.

Η εκπαιδευτική αξιολόγηση διενεργείται με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, ενώ οι αξιολογούμενοι έχουν δικαίωμα ένστασης εντός πέντε ημερών από τη γνωστοποίηση σε αυτόν της έκθεσης αξιολόγησης από τον αξιολογητή. Από τον προγραμματισμό του υπουργείου αξιολογούνται κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί που μέχρι το τέλος Μαρτίου του 2014 έχουν συμπληρώσει τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για την προαγωγή από τον βαθμό που κατέχουν στον επόμενο.
Επισημαίνεται ότι θα ισχύσουν πέντε βασικά κριτήρια με διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας, τα οποία θα προσμετρηθούν στον τελικό βαθμό που θα προκύψει. Οσοι εκπαιδευτικοί μάλιστα χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια, θα κρίνονται συνολικά ελλιπείς ανεξαρτήτως συνολικής βαθμολογίας.
Δάσκαλοι και καθηγητές αξιολογούνται για την εκπαιδευτική τους ικανότητα από τους σχολικούς συμβούλους, στην υπηρεσιακή περιφέρεια των οποίων ανήκουν οι σχολικές μονάδες, ενώ αν υπηρετούν σε περισσότερες από μία μονάδες αξιολογούνται από τους σχολικούς συμβούλους της περιφέρειας, όπου υπηρετούν περισσότερες ώρες.
Πάντως, οι εκπαιδευτικοί που θα αξιολογηθούν θα έχουν τη δυνατότητα να κρίνουν και οι ίδιοι τους προϊσταμένους αξιολόγησης.
Σε γενικές γραμμές, οι εκπαιδευτικοί θα ελέγχονται για τις διαπροσωπικές σχέσεις με τους μαθητές τους, για το παιδαγωγικό κλίμα που θα δημιουργούν μέσα στις σχολικές τάξεις, την προετοιμασία των μαθητών για το μάθημα και τα εκπαιδευτικά μέσα που θα χρησιμοποιούν.
 Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει και η υπηρεσιακή τους συνέπεια και η επάρκεια στις τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις αλλά και η επαφή τους με τους γονείς. 
  
  Κάποιοι Διευθυντές/Αξιολογητές, που "επιμορφώθηκαν" για την αξιολόγηση, είναι υποψήφιοι στις επερχόμενες εκλογές!!!!

Ο Αιρετός στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο είναι η φωνή ΟΛΩΝ.
Πρέπει να μπορεί να είναι ΕΚΕΙ που τον χρειάζονται άμεσα και υπεύθυνα χωρίς κομματικά τερτίπια, θέσεις ή όχι μιας παράταξης και  διευθυντικές θέσεις.
Τι θέλετε ????
ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ  ή ΑΙΡΕΤΟ - ΑΓΩΝΙΣΤΗ;;;;
ΑΜΦΟΤΕΡΑ ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ!!!!!!!
Σας ευχαριστώ.

Χρύσα Χριστοδούλου του Σπύρου
Υποψήφια αιρετός για το ΠΥΣΠΕ-ΕΒΡΟΥ  με την ΔΑΚΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: