κ. υπουργέ, αφού το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι γερασμένο συνταξιοδοτήστε το. Με τα σημερινά δεδομένα το όφελος για το Δημόσιο Ταμείο θα είναι πολλαπλό. Οι συνταξιοδοτηθέντες θα έχουν μικρότερες αποδοχές...(!!!) και οι νεότεροι που θα προσληφθούν μικρότερους μισθούς!!!
Για μελετήστε το στην κυβέρνηση σας...Με ένα σμπάρο δυο τρυγώνια!
Ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα “Εποχή”, εξέφρασε την ικανοποίηση του για το άνοιγμα των σχολείων «χωρίς παραλυτικά προβλήματα», ενώ μίλησε και για τις προσπάθειες που καταβάλλει η κυβέρνηση -με δεδομένη την έλλειψη επαρκών πόρων- για την επίλυση των προβλημάτων στα σχολεία ειδικής αγωγής.
Δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι η Ελλάδα έχει το «πιο γερασμένο εκπαιδευτικό προσωπικό στην Ευρώπη» και έθεσε ως πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, ενώ στις αρχές Οκτωβρίου το υπουργείο θα ανακοινώσει αυστηρό πρόγραμμα επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού δια ζώσης και μέσω τεχνολογιών ταυτόχρονα με ένα νέο σύστημα υποστηρικτικών δομών.
Σχετικά με την κλήρωση του σημαιοφόρου στις παρελάσεις του Δημοτικού, και ερωτηθείς μήπως η συζήτηση έπρεπε να αφορά τις ίδιες τις παρελάσεις, ο υπουργός Παιδείας, απάντησε «με το θέμα της κλήρωσης αναγνωρίσαμε μια πραγματικότητα. Η συζήτηση για τις παρελάσεις είναι γενικότερης πολιτικής και δεν θα μπορούσε να ήταν μια απόφαση του υπουργείου Παιδείας».
Για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που δεν βρίσκουν σπίτι εκεί όπου τοποθετήθηκαν, είπε ότι το υπουργείο είναι ήδη σε επαφή με τους δήμους για να συμβάλλουν αποφασιστικά στην λύση του προβλήματος, καθώς «είναι πραγματικά απαράδεκτο να είναι αδρανείς για κάτι τόσο σοβαρό».
Σχετικά με τη μεταρρύθμιση που αφορά στην Γ’ Λυκείου, ο κ. Γαβρόγλου είπε ότι η πρόταση αφορά στην «μετατροπή της Γ Λυκείου σε χρονιά-γέφυρα ανάμεσα στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο» με πολύ λιγότερα μαθήματα με περισσότερες ώρες, όχι για να αυξηθεί η ύλη αλλά για να υπάρχει χρόνος να ανοίγουν συζητήσεις στην τάξη, με αναβάθμιση του απολυτηρίου το οποίο «θα παίζει ρόλο για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», και με συμπληρωματικούς τρόπους εκπαιδευτικής πράξης, όπως είναι οι εργασίες.
Για την ενδιάμεση εξεταστική του Ιανουαρίου είπε ότι συνιστά τρόπο ελέγχου της διδασκαλίας και της μάθησης «ώστε να μην είναι οι τρεις ώρες εξετάσεων του Ιουνίου αυτές που καθορίζουν την ζωή του παιδιού».
Για το θέμα των αντιγραφών από φοιτητές στην Πάτρα, ο κ. Γαβρόγλου τάχθηκε υπέρ της τήρησης της απόφασης που έλαβε η διοίκηση του πανεπιστημίου, προσθέτοντας ότι το όλο ζήτημα των αντιγραφών στα ΑΕΙ πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο δημόσιας συζήτησης για να αναδειχθούν λύσεις. Δόθηκε μάχη για να υπάρχουν εργασίες αντί εξετάσεων «και τώρα πάει να υπονομευτεί μια εξαιρετικά θεσμική κατάσταση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου