ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Τι σημαίνει αγάπη... από τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μαυροχωρίου

Φίλες και Φίλοι, αγαπητοί συνάδελφοι, μόλις έλαβα το παρακάτω μήνυμα από την αξιαγάπητη, συνάδελφο, Σόνια και μου δόθηκε μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τα φετινά Χριστούγεννα,  αποφεύγοντας τις καθιερωμένες και βαρύγδουπες ευχές,  να δημοσιεύσω τις αγνές και άδολες  σκέψεις των παιδιών.
Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα!
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΥΡΟΧΩΡΙΟΥ
Αγαπητοί μας,
Σύμφωνα με αυτά που έγραψαν οι μαθητές του Σχολείου μας, όταν τους ζητήθηκε να πουν τι σημαίνει αγάπη:
Η αγάπη πάει πάντα με την καλοσύνη, τη βοήθεια, τον σεβασμό, την αυτοθυσία κι η αγάπη, επίσης, δεν τελειώνει ποτέ!
Κι εμείς οι μεγάλοι ευχόμαστε από καρδιάς τα όμορφα λόγια των παιδιών μας να μη μείνουν μόνο λόγια, αλλά να γίνουν πράξεις, για να γίνει ο κόσμος καλύτερος!
Καλά Χριστούγεννα! 
Σόνια Ευθυμιάδου-Παπασταύρου

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΜΕΣ’ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ:
Λίγο πριν έρθουν τα Χριστούγεννα του 2014 , οι μαθητές του Σχολείου μας συμπλήρωσαν τη φράση                                     
Αγαπάω σημαίνει,…  ως εξής:
Β’ τάξη:
Αγαπάω σημαίνει:
-δεν κάνω κακά πράγματα, δηλαδή δε χτυπάω και δεν κοροϊδεύω. Όταν δε λέμε «καλή μου, χρυσή μου» και μόλις γυρίσουμε την πλάτη μας λέμε «αχ, τι κακιά που είναι αυτή». Όταν δείχνουμε πολλή αγάπη, πολλές φορές είμαστε κακοί. Αγάπη σημαίνει να βγαίνει μέσα από την καρδιά μας.  Αθανασία
-να είμαι καλός άνθρωπος. Ανέστης
-να είμαι πολύ καλός και ευγενικός. Συμεών
-να κάνεις καλές πράξεις! Κατερίνα 
-να νιώθεις πολύ όμορφα. Κωνσταντίνος 
-να είναι κοντά ο ένας με τον άλλον. Γιώργος
-να παίζεις παιχνίδια με τους φίλους σου. Γιώργος 
-να έχω πολλούς φίλους. Πέτρος
-να φροντίζω λουλούδια. Ελπινίκη
-αγαπάω τους δικούς μου και τους δασκάλους.  Κωνσταντίνος 
-φροντίδα και στοργή για καθέναν που αγαπάμε και φροντίζουμε. Ιωάννα
-Όταν δεν έχω αγάπη, έχω κακία. Κατερίνα 
-Να είναι η γυναίκα και ο άντρας της. Εύα
-να προσέχεις τον άλλον σαν τα μάτια σου και να κάνεις σχεδόν τα πάντα γι’ αυτόν που αγαπάς. Στέλλα
Άρα, πολλά παιδιά της Β’ τάξης συνδέουν την αγάπη με την καλοσύνη!

Γ’ τάξη:
Αγαπάω σημαίνει:
-όταν κάποιος πέφτει κι εμείς τον βοηθάμε. Αναστάσης
-Αγάπη σημαίνει καλοσύνη. Αλέξανδρος
-όταν κάνω καλά πράγματα για κάποιον. Καίτη
-να μοιράζομαι πράγματα. Χαρά
-να έχω κάποιον πραγματικό φίλο και να βοηθάω και ν’ ακούω τους γονείς μου. Αντώνης
-να βοηθάς και να υποστηρίζεις κάποιον. Φώτης
-να βοηθάω κάποιον όταν πέφτει κάτω και χτυπάει.  Χρήστος 
-σέβομαι τον άλλον και του μιλάω καλά. Γλυκερία
-να βοηθάω ή αν πέσει κάποιος να τον σηκώσω και να τον βοηθήσω. Παντελής
-να βοηθάω. Αργύρης
-να μιλάω ευγενικά και να είμαι φιλικός με κάποιον. Χριστίνα
-να βοηθάω τους συνανθρώπους μου στα προβλήματά τους. Μαρίνα
-να έχεις εμπιστοσύνη σε κάποιον. Τένια
-να κάνεις μια καλοσύνη σε κάποιον άνθρωπο. Μιχαέλα
-να κάνεις ό,τι χρειάζεται κάποιος. Σίμος
-φροντίζω και αγκαλιάζω.   Καλλιόπη
-βοηθάω, φροντίζω, παρηγορώ και του μιλάω για τα προβλήματά μου. Χρήστος 
-βοηθάμε τους συμμαθητές μας. Αντωνία
-να δίνεις ένα δώρο! Νικόλας
-φροντίδα, φιλία. Αγγελική

-να σκέφτεσαι τον άλλον και να ξεχάσεις τη δουλειά σου για να βοηθήσεις τον άλλον.  Άγγελος
Άρα, πολλά παιδιά της Γ’ τάξης συνδέουν την αγάπη με τη βοήθεια στον άλλον!

Δ’ τάξη:
Αγαπάω σημαίνει:
-να βοηθάω τους φτωχούς. Δημήτρης
-σέβομαι. Χριστίνα
-μοιράζομαι τα πράγματά μου.  Δημήτρης 
-σέβομαι, πονάω για τον άλλον, προσέχω. Ευανθία
-ότι δε θέλω να σε χάσω ποτέ. Γεωργία 
-να σέβομαι κάποιον, να τον φέρομαι καλά και να μην τον κοροϊδεύω. Στάθης
-ειρήνη, ευτυχία και νιώθω πολύ ωραία. Ελένη
-σέβομαι. Μαρία
-να σέβομαι κάποιον, να τον σκέφτομαι και να μην του αντιμιλάω. Αγνή
-ν’ αγαπάω την ευτυχία και την αγάπη. Χρήστος
-βοηθάω, δεν νευριάζω, να βοηθάω ανθρώπους που δεν έχουνε φαγητό και νερό και σπίτι να μείνουν.                  Παναγιώτης 
-να ακούω τον άλλον και να μην τον βρίζω. Γεωργία 
-ότι κρατώ τις υποσχέσεις μου και τον λόγο μου, αλλά και δίνω αγάπη. Αγάπη σημαίνει φιλία!   Φιλαρέτη
-βοηθάω τον συνάνθρωπό μου, τον βοηθώ, δεντ ον χτυπώ και του δείχνω την αγάπη μου προς αυτόν. Ελευθερία
-αγαπάω την οικογένειά μου, τον παππού και τη γιαγιά μου και όλους τους άλλους.Παναγιώτης 
-είμαι φιλικός με όλους. Τους αγαπάω και τους νοιάζομαι και όταν κάποιος έχει ανάγκη να τον βοηθάμε. Αρετή
-βοηθάω κάποιον ό,τι κι αν μου έχει κάνει και του συμπαραστέκομαι και στην πιο δύσκολη στιγμή.  Θοδωρής
-Δεν είναι μόνο να το λέμε με τα λόγια, είναι να το κάνουμε και πράξη! Αυτό είναι αληθινή αγάπη!  Κατερίνα 
Πολλά παιδιά της Δ’ συνδέουν την αγάπη με τον σεβασμό!

Ε’ τάξη:
Αγαπώ σημαίνει:
-νοιάζομαι για τους άλλους. Γιάννης
-Η αγάπη μπορεί να φτάσει παντού, να κάνει τα αδύνατα δυνατά. Αργυρώ
-νοιάζομαι για τους άλλους. Βαγγέλης
-αγαπώ την πίστη μου. Βασίλης
-κάτι που μας αρέσει και μπορούμε να το κερδίσουμε μόνο με την αγάπη. Νίκος
-προσέχω, φροντίζω, νοιάζομαι και θα μπορούσα να φτάσω ως τα πέρατα του κόσμου για όποιον αγαπώ. Μιχαέλα
-Η αγάπη είναι ένα συναίσθημα που αγκαλιάζει γη και ουρανό!!  Αγγελική
-αγαπώ τους συμμαθητές μου για πάντα. Σταμάτης
-θαυμάζω, λατρεύω, δένομαι. Δάφνη
-Η αγάπη είναι καλή και παντοτινή. Αν λες ότι αγαπάς κάν’ το πράξη, μη λες ψέματα για την αγάπη. Το ν’ αγαπάς είναι κάτι σπουδαίο κι αν είναι κάποιος διαφορετικός, μπορείς να τον αγαπάς, αλλά όχι να τον διώχνεις, να τον ΑΓΑΠΑΣ.  Ντανιέλα
-να αγωνίζομαι για τους άλλους, να θυσιάζομαι για το δίκιο και την αλήθεια. ΑΓΑΠΑΩ. Αρετή
-να θυσιάζεσαι γι’ αυτόν που αγαπάς. Ευαγγελία
Η Ε’ τάξη μιλάει για τη δύναμη της αγάπης, για την απεραντοσύνη της και τονίζει ότι όποιος αγαπάει αληθινά θυσιάζεται γι’ αυτόν που αγαπάει!

Στ’ τάξη:
Αγαπώ σημαίνει:
-οικογένεια.  Ιωάννης
-ιδρώνω για κάποιον άλλον, τον βοηθάω, τον παρηγορώ αν έχει κάποιο πρόβλημα, τον νιώθεις το άλλο σου μισό. Η αγάπη φαίνεται όταν δεν τον παρατήσεις ποτέ αυτόν τον άνθρωπο.  Αργύρης
-δεν βρίζω κάποιον, τον συμπαραστέκομαι, του δίνω δικά μου πράγματα και περνάμε πολλή ώρα μαζί. Βασίλης
-τον νιώθω σαν αδερφό ή σαν αδερφή, νιώθω καλά όταν είμαι δίπλα του. Όταν αγαπάς τον άλλον, νιώθεις πιο τέλεια από ποτέ, μοναδικά. Γιόχαν
-σε υπολογίζω, σε προστατεύω, σου προσφέρω, σε βοηθάω και σε αγαπάω. Κωνσταντίνος
-προσπαθώ να μη λέω άσχημα πράγματα για τους άλλους και τους συμπαθώ. Παναγιώτα
-φροντίζω τους άλλους και τους σέβομαι και τους βάζω πάνω απ’ όλα. Κωνσταντίνα
-να αγαπάμε τον συνάνθρωπό μας και να βοηθάμε τους φτωχούς άμα μπορούμε. Γιάννης
-να σέβεσαι τον άλλον, να του φέρεσαι όμορφα και να τον βοηθάς σε ό,τι δυσκολία έχει. Ελισσαίος
-να είσαι δίπλα στα δύσκολα και εύκολα, αλλά πάντα μαζί. Ερίσα
-Αγάπη είναι το καλό συναίσθημα για τους άλλους, που τους ενώνει και μένουν ενωμένοι για πάντα. Αλίκη
-να δείχνουμε ότι  όλοι είναι ίσοι. Νικόλας
-ένα οποιοδήποτε πρωινό μπορείς να σκοτωθείς για να σώσεις έναν συνάνθρωπό σου. Αντώνης
-βάζω κάποιον πάνω από τον εαυτό μου!!! Σταυρούλα
-Αισθάνεσαι ό,τι νιώθει ο συνάνθρωπός σου και τον καταλαβαίνεις. Επίσης, τον συμπαραστέκεσαι σε όλες του τις δυσκολίες.  Νίκη
Στις απαντήσεις της Στ’ εντυπωσιάζει το «ποτέ» και το «πάντα». Γιατί πραγματικά η αγάπη ζει για πάντα, ζει ακόμα κι αν το πρόσωπο που αγαπάμε λείψει κάποτε από κοντά μας…
Άρα, σύμφωνα με αυτά που έγραψαν τα παιδιά, η αγάπη πάει πάντα με την καλοσύνη, τη βοήθεια, τον σεβασμό, την αυτοθυσία κι η αγάπη, επίσης, δεν τελειώνει ποτέ!

Κι εμείς οι μεγάλοι ευχόμαστε από καρδιάς τα όμορφα λόγια των παιδιών μας να μη μείνουν μόνο λόγια, αλλά να γίνουν πράξεις, για να γίνει ο κόσμος καλύτερος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: