ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Συνήγορος του Πολίτη: ΟΤΑ και Ασφαλιστικά Ταμεία έχουν τα πρωτεία στην κακοδιοίκηση


aftodioikisi.gr
Στην ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη για το 2016 την πρωτιά στην κακοδιοίκηση, σύμφωνα με τις καταγγελίες των πολιτών, έχουν τα ασφαλιστικά ταμεία, τα ΝΠΙΔ του υπουργείου Εργασίας και η Αυτοδιοίκηση. Ο ΣτΠ έλαβε 11.915 καταγγελίες εκ των οποίων το μεγαλύτερο ποσοστό (29,11%) των προβλημάτων κακοδιοίκησης, εστιάζεται στα ασφαλιστικά ταμεία και σε ΝΠΙΔ του υπουργείου Εργασίας, ενώ δεύτερη έρχεται η αυτοδιοίκηση 
(δήμοι και περιφέρειες) με 21,75% και ακολουθούν το υπουργείο Εσωτερικών (αποκεντρωμένες διοικήσεις και αστυνομία) με 11,88%, το υπουργείο Οικονομικών με 11,80% και το υπουργείο Παιδείας με 7,8%. Σύμφωνα με τις καταγγελίες κακοδιοίκησης, τα προβλήματα των πολιτών εντοπίζονται στην κοινωνική ασφάλιση, τη χωροθέτηση και τη φορολογία, ενώ ειδικά για τους δήμους οι καταγγελίες αφορούν:
  • Παιδικούς σταθμούς
  • Προβλήματα δημοτολογικής τακτοποίησης παιδιών αλλοδαπών
  • Έκδοση ληξιαρχικής πράξης θανάτου μετά τον ενταφιασμό
  • Παραγραφή αξιώσεων ΟΤΑ από τέλη, δικαιώματα και εισφορές
  • Άδειες λειτουργίας καταστημάτων
«Συνολικά, ο Συνήγορος του Πολίτη τα τελευταία 18 χρόνια λειτουργίας του, έχει αναλάβει και επεξεργαστεί περί το ¼ του εκατομμυρίου αναφορές πολιτών. Το 2016 οι νέες αναφορές άγγιξαν τις 12.000, σημειώνοντας αυξητική τάση, σε σχέση με το 2015», είπε ο κ. Ποττάκης και πρόσθεσε ότι βασικά σημεία που μπορεί κανείς να διακρίνει από την έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη, είναι πως το 2016 χαρακτηρίζεται χρονιά διαχείρισης της κρίσης, η οποία πλέον έχει πάρει άλλες διαστάσεις και από δημοσιονομική και οικονομική κρίση έχει μετεξελιχθεί σε κρίση ευρύτερα κοινωνική, αλλά με τάσεις και με χαρακτηριστικά ανθρωπιστικής κρίσης. Είναι χαρακτηριστικό πως μεγάλο πλήθος αναφορών αλλά και πολιτών, απευθύνονται στον Συνήγορο του Πολίτη επειδή δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις βασικότερες των αναγκών και βασικότερες των υποχρεώσεών τους. Αυτό οφείλεται εν μέρει και εκ του γεγονότος, ότι και η δημόσια διοίκηση, εξαιτίας των δημοσιονομικών προσαρμογών, έχει μεγαλύτερη δυσκολία να δείξει την ευελιξία και το ανθρώπινο πρόσωπο που οφείλει προκειμένου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ευπαθέστερων ομάδων, των ομάδων με ειδικότερες ανάγκες κοκ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από τις μελέτες και τα πορίσματα του Συνηγόρου του Πολίτη, η έννοια των ευάλωτων ομάδων ολοένα και διευρύνεται και δεν είναι μόνο τα άτομα με εδικές ανάγκες ή οι άνεργοι και μακροχρόνια άνεργοι ευπαθείς ομάδες, αλλά όλο και περισσότερες ομάδες ανθρώπων, που μέχρι πρόσφατα θα μπορούσαν να διατηρήσουν ένα βιοτικό επίπεδο σχετικώς αξιοπρεπές.
Σε ό,τι αφορά το γεγονός ότι ο Συνήγορος μιλάει για διαχείριση της κρίσης, ο κ. Ποττάκης εξήγησε, ότι μολονότι το 2016 δεν υπήρξε μια δραματική έκρηξη, όπως το 2015, με την μεγάλη αύξηση των ροών μεταναστών και προσφύγων στη χώρα, υπήρξε το πολύ δύσκολο ζήτημα διαχείρισης όλων των συναφών θεμάτων που ανέκυψαν και για το προσφυγικό και μεταναστευτικό, αλλά και για τα τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες, όπως το ασφαλιστικό, οι προνοιακές υποδομές, το φορολογικό, η συρρίκνωση του πραγματικού εισοδήματος, αλλά και ζητήματα που παγίως απασχολούν το Συνήγορο και εντοπίζονται κυρίως στο χώρο των μεταφορών, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκηση, στο χώρο των υπηρεσιών δόμησης κοκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: