ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Διάλογος ουσίας ή επικοινωνιακό τέχνασμα;

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ξενοφώντος 15Α |10551 Αθήνα

23.10.2017


Πρόσκληση σε ημερίδα παρουσίασης πρότασης του ΥΠΠΕΘ με θέμα «Νέες δομές υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου»
Διάλογος ουσίας ή επικοινωνιακό τέχνασμα;

Έφτασε το μεσημέρι της Δευτέρας 23/10/2017 στη ΔΟΕ πρόσκληση από το γραφείο του Υπουργού Παιδείας για την ημερίδα παρουσίασης της πρότασης του ΥΠΠΕΘ με θέμα «Νέες δομές υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου» που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 25/10/2017 από 12:30 έως τις 15:00.
Χωρίς να μπαίνουμε στην ουσία της πρότασης, επισημαίνουμε ότι από την απόλυτη «σιγή ασυρμάτου» και παντελή έλλειψη διαλόγου που προηγήθηκε πολλών αλλαγών στη δημόσια εκπαίδευση, με χαρακτηριστικό το τελευταίο παράδειγμα αυτό της επιβολής-θεσμοθέτησης του Π.Δ. 79/17, περνάμε στο άλλο άκρο της διοργάνωσης ημερίδας(!) για την παρουσίαση της πρότασης, που θα σημάνει και την πανηγυρική(;) έναρξη του διαλόγου γύρω από το θέμα.
Κανείς δεν θα διαφωνήσει ότι ο διάλογος είναι δομικό στοιχείο της δημοκρατίας και της πολιτικοσυνδικαλιστικής δράσης. Κι εμείς ως μέλη της Δημοκρατικής Ανεξάρτητης Κίνησης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τον έχουμε υπηρετήσει όντας πάντα υπέρ του διαλόγου. Αντίθετα, το Υπουργείο Παιδείας, όμως, φαίνεται να τον επικαλείται και να τον αποζητά κατά το δοκούν, ανάλογα με την επικοινωνιακή στρατηγική που εξυπηρετεί τις στοχεύσεις του.
Αλήθεια, τι σκοπό εξυπηρετεί η διοργάνωση ημερίδας για την παρουσίαση μιας πρότασης;
Πρόκειται να ακολουθήσει εποικοδομητικός και χωρίς προαπαιτούμενα διάλογος ή οι αποφάσεις είναι ειλημμένες και απομένουν μόνο διαδικαστικές λεπτομέρειες ήσσονος σημασίας;
Αν πρόκειται για προσπάθεια εφαρμογής ενός κατ’ επίφαση διαλόγου, είναι σίγουρο ότι δεν θα γίνουμε συνοδοιπόροι. Η τόσο γρήγορη, σε λιγότερο από 48 ώρες, τοποθέτηση στην ουσία της πρότασης θα ήταν, αν μη τι άλλο βιαστική, πρόχειρη και αποσπασματική.
Θεωρούμε απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή μας σε μία τέτοια συζήτηση την ξεκάθαρη θέση του Υπουργείου Παιδείας ότι θα δοθεί εύλογο χρονικό διάστημα για να κατατεθούν όλες οι απόψεις επί του θέματος. Σε μια τέτοια περίπτωση θα μελετήσουμε την πρόταση του Υπουργείου και θα την κρίνουμε όπως κάνουμε πάντα, με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον της δημόσιας εκπαίδευσης, των μαθητών και των εκπαιδευτικών που υπηρετούμε. Αλλιώς δεν πρόκειται να συναινέσουμε σε μία ακόμα  προσχηματική διαδικασία.
           Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: