ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Λεκτικές ακρότητες Μπαλτά για αριστεία

 Με βαθύ σεβασμό κ. καθηγητά, Υπερβάλλετε  και ως υπουργός να είστε πιο ψύχραιμος...

 kathimerini.gr
Χιτλερική πρακτική θεωρεί την ανάδειξη των αρίστων μέσω εξετάσεων ο νέος υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς. «Αυτά είναι Χίτλερ» είπε στα μέλη της (πρώην) διοικούσας επιτροπής των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (ΠΠΣ), που υπερασπίσθηκαν τα 60 ΠΠΣ στα οποία οι μαθητές εισάγονται με εξετάσεις αριστείας. Βέβαια, ο κ. Μπαλτάς πρόσθεσε: «Εντάξει, μπορεί να είναι υπερβολικό αυτό που λέω, αλλά...». Η δήλωση Μπαλτά έγινε άμεσα γνωστή μέσω του Διαδικτύου προκαλώντας οξύτατες αντιδράσεις σε κόμματα και πολίτες. Κατόπιν, ο υπουργός Παιδείας, με ανακοίνωσή του ανέφερε ότι τα όσα του αποδόθηκαν «αποτελούν πλήρη διαστρέβλωση των λεχθέντων κατά τη συνάντηση που είχε, παρουσία και του Γ.Γ. του υπουργείου Δημήτρη Χασάπη, με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο της διοικούσας επιτροπής των ΠΠΣ, κ. Καλκάνη και Αντωνίου». Μάλιστα, η ανακοίνωση πρόσθεσε ότι «η είδηση δεν διασταυρώθηκε πριν δημοσιευτεί». Ομως, τόσο ο κ. Καλκάνης όσο και ο κ. Αντωνίου επιβεβαίωσαν την τοποθέτηση Μπαλτά. «Προφανώς το είπε», τόνισε χθες στην «Κ» ο κ. Αντωνίου, προσθέτοντας: «Είναι κατανοητό ότι οι άνθρωποι ευρισκόμενοι σε συνθήκες έντασης ίσως λένε πράγματα που δεν εννοούν». Από την άλλη, συνεργάτες του κ. Μπαλτά δεν εξήγησαν χθες τι αλήθεια εννοούσε ο υπουργός.
Ομως, η δήλωση Μπαλτά περί χιτλερικών πρακτικών προκάλεσε θύελλα αρνητικών σχολίων. Ενδεικτικά η πρώην υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, που θεσμοθέτησε τα ΠΠΣ, τόνισε ότι «θα περίμενε κανείς ότι οι υπουργοί της “πρώτη φορά αριστερής κυβέρνησης” θα ήξεραν ότι ένας πολιτικός καλό είναι να μένει στην ιστορία χτίζοντας με συναινέσεις και όχι γκρεμίζοντας με διχασμούς». Ο εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. Κώστας Καραγκούνης δήλωσε: «Αποδεικνύεται με τον πιο έμπρακτο τρόπο, ότι η συγκυβέρνηση Τσίπρα - Καμμένου, αιχμάλωτη σε χρεοκοπημένες ιδεοληψίες, ήρθε να γκρεμίσει ακόμη και θεσμούς που έχουν δικαιωθεί στο πέρασμα του χρόνου, συμπεριλαμβανομένων των πιο καταξιωμένων θεσμών στον χώρο της Παιδείας». Και κατέληξε: «Ενας Μπαλτάς και ένας Χασάπης στον χώρο της Παιδείας».

«Από ποια αξιολόγηση προέκυψε ότι η συνεισφορά των ΠΠΣ είναι συνολικά αρνητική; Από ποια ιδεολογία απορρέει ότι η αριστεία είναι εξοβελιστέα από το εκπαιδευτικό μας σύστημα; Από πού προκύπτει ότι το ομηρικό πρόσταγμα “αιέν αριστεύειν”, το οποίο αποτέλεσε και αποτελεί οδηγό για γενεές διαπρεπών Ελλήνων, εντός και εκτός συνόρων, αντιβαίνει στην επιταγή της ισότητας στην παιδεία; Από πού προκύπτει και ποιο είναι το περιεχόμενο της έκφρασης “εξισωτική παιδεία”, στην οποία αναφέρεται ο κύριος υπουργός; Ποια είναι, αν υπάρχει, η σχέση της αριστείας με τον χιτλερισμό;» ρώτησε ο βουλευτής Επικρατείας Ν.Δ. Θεόδωρος Φορτσάκης, ενώ η βουλευτής Επικρατείας Ν.Δ. Νίκη Κ. Κεραμέως δήλωσε ότι «απαιτείται ειλικρινής και ουσιαστικός διάλογος, χωρίς προκαταλήψεις και ιδεοληψίες, αφενός από σεβασμό σε έναν ιστορικό, πρωτοποριακό και αξιέπαινο θεσμό, και αφετέρου γιατί έτσι θα χτιστούν ευρύτερες συναινέσεις στα άκρως σημαντικά θέματα της παιδείας». Από την πλευρά της, η Φωτεινή Πιπιλή ξεσπάθωσε με ανάρτηση στο twitter: «Ακου Μπαλτά Υπουργέ Παιδείας: Χιτλερισμός είναι να διακρίνονται μόνον οι της... κολεγιακής φυλής των ολίγων, όπως ΕΣΥ! Ντροπή σου».

Η χθεσινή συνάντηση της ΔΕΠΠΣ με τον υπ. Παιδείας ήταν το τελευταίο τυπικό βήμα, πριν την παραίτηση την οποία τα μέλη της ΔΕΠΠΣ είχαν υποβάλει από μέρες. «Η διοικούσα επιτροπή επί 4 χρόνια εργάστηκε χωρίς την παραμικρή υλική απολαβή ή αμοιβή για τα μέλη της, με μοναδικό στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου 60 σχολικών μονάδων, το οποίο είχε ως σκοπό να αποτελέσει οδηγό και παράδειγμα καλών πρακτικών για τη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση» τόνισε.
Έντυπη Έκδοση

Δεν υπάρχουν σχόλια: