ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Τα portfolios των αξιολογούμενων επιστρέφονται;

Τζάμπα τα έξοδα και οι υπερωρίες για τους "επιμορφωτές"- αξιολογητές. 
Η στάση μου, για όσους... ξεχνούν!
  1.  ΟΧΙ στην "επιμόρφωση"
  2.  ΟΧΙ στην αξιολόγηση

Τέλος εποχής για την πλατφόρμα, στην οποία οι αξιολογητές καταχώριζαν τις αξιολογήσεις τους για τους Διευθυντές των Σχολείων.

Η πλατφόρα κατέβηκε την Παρασκευή, καθώς σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας αναστέλλονται οι τρέχουσες διαδικασίες αξιολόγησης και οι όποιες πειθαρχικές ή προαγωγικές συνέπειές τους.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με όσα είπε στη Βουλή ο Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας στη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων:
"Οι τρέχουσες διαδικασίες, όπως ανέφερε και ο κύριος Υπουργός, οι διαδικασίες αξιολόγησης δεν συνέβαλαν στη δημιουργία τέτοιου κλίματος και τραυμάτισαν την εκπαιδευτική κοινότητα. Γι’ αυτό αναστέλλονται, καθώς και οι όποιες πειθαρχικές ή προαγωγικές συνέπειές τους, προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες.
Η αντικατάσταση του σημερινού νομοθετικού πλέγματος αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων από ένα σύστημα αποτίμησης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο είναι απαραίτητη. Αντιλαμβανόμαστε όμως - και να προσέξουμε στο σημείο αυτό - τη λειτουργική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ως μια συμμετοχική και δημοκρατική μεθοδολογία διάγνωσης προβλημάτων, αναζήτησης λύσεων και επεξεργασίας προτάσεων και μέτρων για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί για μας εργαλείο ιεραρχικής και χρηματοδοτικής διάκρισης των σχολικών μονάδων ή τιμωρητικό εργαλείο μισθολογικής διαφοροποίησης και διοικητικής πειθάρχησης των «υπαλλήλων», όπως τους θεωρούσαμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: