ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Ο "ελεύθερος τύπος" ζητά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Η ουσιαστική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών, πρέπει να προηγείται κάθε μορφής αξιολόγησης. 
Αυτή είναι αληθινή μεταρρύθμιση, αλλά κοστίζει!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι η Παιδεία δεν προσφέρεται για επικοινωνιακές τακτικές. Πολύ περισσότερο για μικροκομματικές σκοπιμότητες. Εργο του εκάστοτε υπουργού της Παιδείας (θα πρέπει να) είναι να δουλεύει σκληρά, χωρίς να μιλάει πολύ και, κυρίως, χωρίς να προσπαθεί να αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη, και ειδικότερα τους φορείς της εκπαίδευσης, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, με άστοχες ή απατηλές εξαγγελίες που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα ή που δεν είναι εφικτό να υλοποιηθούν.
Αντιθέτως, δουλειά του υπουργού είναι να επεξεργάζεται ρεαλιστικά σχέδια για την ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαίδευσης και, όταν είναι έτοιμος, να τα ανακοινώνει. Εως τότε, δεν θα πρέπει να λέει τίποτα.
Ο νέος υπουργός Παιδείας, Κ. Γαβρόγλου, όπως και οι προκάτοχοί του του ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Φίλης και Αρ. Μπαλτάς, μιλάει πολύ. Αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια για τις αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και στο εξεταστικό σύστημα δεν πετυχαίνει τίποτα άλλο από το να δημιουργεί αναστάτωση σε εκατομμύρια μαθητές και γονείς. Γιατί δεν υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι οι αλλαγές που υπόσχεται ο υπουργός θα εφαρμοστούν τελικά ή, ακόμα και αν υλοποιούνταν, θα άλλαζαν επί τα βελτίω το εκπαιδευτικό μας σύστημα, πέραν του δεδομένου ότι θα ταλαιπωρούσαν τους μαθητές.
Γιατί οι «μεγάλες τομές» στην Παιδεία που ευαγγελίζεται ο νέος υπουργός δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια συρραφή προτάσεων που είχαν διατυπωθεί στο παρελθόν από άλλες πολιτικές ηγεσίες, καθώς και ρυθμίσεων που είχαν εφαρμοστεί και στη συνέχεια καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν από άλλες μέσα στην τελευταία 25ετία. Ενώ και οι χιλιάδες προσλήψεις που προαναγγέλλει, και μάλιστα με νέα επετηρίδα, αντί γραπτού διαγωνισμού, ξέρει πολύ καλά ότι είναι δύσκολο να εγκριθούν από τους πιστωτές.
Ο κ. Γαβρόγλου αρνείται πεισματικά να κάνει ίσως την πιο σημαντική μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση. Την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, που είναι αναγκαία, αλλά δεν την τόλμησαν ούτε οι προκάτοχοί του. Αν δεν γίνει αυτό δεν πρόκειται να υπάρξει καμία αναβάθμιση της παιδείας, την οποία η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ οδηγεί, όπως και τους άλλους τομείς, με μαθηματική ακρίβεια σε πλήρη κατάρρευση. Ας αφήσουν λοιπόν τα λόγια και τις υποσχέσεις και ας καθίσουν να δουλέψουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: