ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Οι απαντήσεις Παληγιάννη και ΔΑΚΕ στην καταγγελία του υπουργείου παιδείας



Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε. 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287 
e-mail: paligiannis@hotmail.gr             Αθήνα, 10/1/2017

Η απάντηση του αιρετού ΚΥΣΠΕ
στην καταγγελία του Υπουργείου Παιδείας
Με έκπληξη διάβασα την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Μικροκομματικά παιχνίδια με την Ειδική Αγωγή», όπου αναφέρεται μεταξύ άλλων σε παραποιήσεις στοιχείων, σε μικροκομματικές γαλάζιες επιδιώξεις και σε όψιμες ανησυχίες μου σχετικά με τη στελέχωση της Ειδικής Αγωγής.
Πρόκειται για μια πρωτόγνωρη και αήθη επίθεση στο πρόσωπό μου.
Είναι η πρώτη φορά στα χρόνια που υπηρετώ τον κλάδο ως αιρετός ΚΥΣΠΕ, που πολιτική ηγεσία «απαντά» σε ανακοίνωσή μου, αποφεύγοντας μάλιστα την ουσία του περιεχομένου της.
Η «αριστερή» ηγεσία του υπουργείου ενοχλήθηκε από την ανακοίνωσή μου, δυσαρεστήθηκε και αντέδρασε με προσωπικές αήθεις επιθέσεις εις βάρος μου, προκειμένου να φιμωθεί η αλήθεια.
Δυστυχώς γ’ αυτούς η ανακοίνωση ήταν ακριβής ως προς την καταγραφή των κενών και σαφής, αφού ουδείς αμφισβητεί πως ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ υπολειτουργούν, τμήματα ένταξης δε λειτουργούν κι εκατοντάδες αιτήματα για παράλληλη στήριξη παραμένουν ανικανοποίητα.
Αν κατά την άποψη του υπουργείου ο αριθμός των κενών δεν είναι αυτός που κατέγραψα, ας μας πει επιτέλους, πόσα είναι τα πραγματικά κενά.
Εκπαιδευτικοί, γονείς και υπηρεσίες του υπουργείου γνωρίζουν πολύ καλά τις ελλείψεις και τα προβλήματα της Ειδικής Αγωγής.
Ο ισχυρισμός του υπουργείου τέσσερις μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, ότι δε γνωρίζει τα κενά, αφού «δεν έχουν ζητηθεί … από την υπηρεσία», δεν τιμά την ίδια την πολιτική ηγεσία.
Είναι μια φτηνή δικαιολογία, που πιστοποιεί την έλλειψη υπευθυνότητας, σοβαρότητας, ευαισθησίας και ενδιαφέροντος για την επίλυση ενός τόσο σοβαρού ζητήματος.
Ως προς τις όψιμες ανησυχίες μου για τη στελέχωση της Ειδικής Αγωγής με «μικροκομματικές γαλάζιες επιδιώξεις», αδιάψευστος μάρτυρας οι δεκάδες ανακοινώσεις που διαχρονικά έχω αναρτήσει.
Ευτυχώς ο κλάδος των εκπαιδευτικών, που με τιμά με την ψήφο και την εμπιστοσύνη του επί σειρά ετών, γνωρίζει πολύ καλά το λόγο, τις θέσεις, τις πράξεις, τις ενέργειες, τη στάση και τη συνδικαλιστική μου πορεία.
Επομένως οι όποιες σκόπιμες κι αβάσιμες αναφορές στο πρόσωπό μου καθώς και τα μικροκομματικά τερτίπια του υπουργείου δεν μ΄ αγγίζουν.
Θα συνεχίσω να ακολουθώ το δρόμο της υπευθυνότητας, της αλήθειας, της διαφάνειας και της ενημέρωσης όλων των συναδέλφων μου, υπερασπιζόμενος με αποφασιστικότητα, συνέπεια και υπευθυνότητα το δημόσιο σχολείο και τους λειτουργούς του.
Πάντα στη διάθεσή σας
Παληγιάννης Βασίλειος


Απάντηση της ΔΑΚΕ/Π.Ε. στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας το οποίο κατήγγειλε τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Β. Παληγιάννη για την δημοσιοποίηση των κενών στην Ειδική Αγωγή


ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ξενοφώντος 15Α |10551 Αθήνα

09.01.2017

«Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε…» η απάντηση του Υπουργείου Παιδείας για την ανακοίνωση του Αιρετού ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη
Τουλάχιστο θλιβερή είναι η πρωτοφανής κίνηση του Υπουργείου Παιδείας να σπεύσει να σχολιάσει την ανακοίνωση που έκανε ο εκλεγμένος με την παράταξη της Δημοκρατικής Ανεξάρτητης Κίνησης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.) αιρετός του Κ.Υ.Σ.Π.Ε. Βασίλης Παληγιάννης με την οποία καταγγέλλει την ύπαρξη εκατοντάδων κενών στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Τη στιγμή που θα έπρεπε να έχει φροντίσει για το στοιχειώδες, την κάλυψη, δηλαδή, των κενών την ύπαρξη των οποίων δεν μπορεί να αμφισβητήσει, το Υπουργείο Παιδείας για να μην απαντήσει, επί της ουσίας, στην ανακοίνωση του αιρετού του ΚΥΣΠΕ, επιδεικνύει απύθμενο θράσος και υιοθετεί για μια ακόμα φορά το επικοινωνιακό «παιχνίδι» του «πετάω την μπάλα στην εξέδρα».
Το να επικαλείται τις όποιες κινήσεις έχει κάνει, ως όφειλε, στην κατεύθυνση της κάλυψης των χιλιάδων κενών, ιδιαίτερα στην Ειδική Αγωγή, επιβεβαιώνει τη σειρά των ανακοινώσεων στις οποίες έχει προβεί ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ, η Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και φυσικά η Διδασκαλική Ομοσπονδία. Τα ερωτήματα που τέθηκαν στη συγκεκριμένη ανακοίνωση είναι σαφή και απαιτούν άμεσες και ξεκάθαρες απαντήσεις:
1. Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν μέχρι και σήμερα εκατοντάδες κενά στην Ειδική Αγωγή και στην παράλληλη στήριξη;
2. Πώς και πότε προτίθεται το Υπουργείο Παιδείας να καλύψει τα κενά αυτά;
Όσο για τις καταγέλαστους αφορισμούς και σύνδεση των ανακοινώσεων ανάδειξης των προβλημάτων με κομματικού χαρακτήρα σκοπιμότητες, η απάντηση βρίσκεται στην ιστορική διαδρομή του καθενός μας. Η Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τα στελέχη της άσκησαν και ασκούν σκληρή και δίκαιη κριτική έναντι κάθε πολιτικής που πλήττει τη δημόσια εκπαίδευση δίχως να διακρίνουν αποχρώσεις και κομματικές ταυτότητες. Δυστυχώς για τους ίδιους, είναι οι σημερινοί κυβερνώντες που εύκολα ξέχασαν τα εκπαιδευτικά αιτήματα που υποστήριζαν ως αντιπολιτευόμενοι και εφαρμόζουν σκληρή, αντιεκπαιδευτική πολιτική συρρίκνωσης της δημόσιας εκπαίδευσης.
Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι η Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι εκλεγμένοι αιρετοί με τα ψηφοδέλτια της δεν θα ακολουθήσουν το Υπουργείο σε αυτό του τον «επικοινωνιακό κατήφορο»!
Θα συνεχίσουμε, όπως άλλωστε κάνουμε μέχρι τώρα, να ακολουθούμε το δρόμο της Υπευθυνότητας, της Αλήθειας, της Αξιοκρατίας, της Διαφάνειας, της Ενότητας και της Ενημέρωσης όλων των συναδέλφων, υπερασπιζόμενοι με αποφασιστικότητα, συνέπεια, υπευθυνότητα και δυναμισμό το Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο.
Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: