ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Μάνα, Μητέρα, Μανούλα, Μαμά

Της Δέσποινας Σπυροπούλου
       Δασκάλας Τ.Ε. 
Μάνα, Μητέρα, Μανούλα, Μαμά

Τι να της αφιερώσεις που να της αξίζει;Πώς να υμνήσεις τη μεγαλοπρέπεια και την ανιδιοτέλεια των συναισθημάτων της, την υπέρβαση του «εγώ» και τη θυσία στο βωμό των παιδιών της;
Υμνήθηκε μέσα από χιλιάδες σελίδες, μα κανένας, μέχρι τα τώρα, δεν μπόρεσε ν’ αγγίξει το «τέρας»! Είναι η πλάστρα μας, η ζωή μας, τα κύτταρά μας, είναι «εγώ», είναι «εσείς», είναι εκεί για όλους, είναι η μνημειώδης μάνα των τεσσάρων παιδιών, θυμάτων, της Καλογρέζας, η μία και μοναδική Μάνα, Μητέρα, Μανούλα, Μαμά!

Απόσπασμα από «Το διαβατήριο»  του Αντώνη Σαμαράκη
«Κατέβηκε από το τραπέζι η μάνα, παραλίγο να της πιαστεί η ρόμπα σ’ ένα καρφί.
-Δεν είναι κανείς εδώ; είπε δυνατά ένας απ’ τους πολλούς.
-Εγώ, αποκρίθηκε η μάνα.
Τότε την περικυκλώσανε.
-Είμαστε δημοσιογράφοι, είπε ένας.
-Ήρθαμε για τα θύματα της Καλογρέζας, είπε ο άλλος.
-Του λόγου σου τι είσαι; Ρώτησε ένας τρίτος.
-Εγώ; Η μάνα τους.
-Καλά, παιδιά σου είναι όλοι τους; Ρώτησε ο πρώτος.
-Και οι τέσσερις;
-Παιδιά μου, απάντησε αποφασιστικά η μάνα.
Οι δημοσιογράφοι γράφανε, γράφανε όλο γράφανε: «Πρωτοφανής τραγωδία. Μήτηρ απώλεσε και τα τέσσερα παιδιά της».
-Τα ονόματά τους; Ρώτησε ένας από τους πολλούς.
Μάζεψε το σάλι της, πήγε στον πρώτο από τους τέσσερις και τον κοίταξε καλά στα μάτια.
-Ο Γιάννης μου, είπε.
Πήγε στο δεύτερο και του χάιδεψε το μέτωπο.
-Ο Γιάννης μου, είπε.
Ύστερα πήγε στον τρίτο και του σήκωσε το δεξί χέρι που είχε γλιστρήσει.
-Ο Γιάννης μου, είπε.
Και στον τέταρτο πήγε και του έστρωσε τα μαλλιά που του είχανε πέσει χαμηλά, στα μάτια.
-Ο Γιάννης μου.»
Απέραντη Μάνα, Μητέρα, Μανούλα, Μαμά

Δεν υπάρχουν σχόλια: