ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Πίνακας εκπαιδευτικών που αιτούνται μετάθεση ή βελτίωση και οριστική τοποθέτηση

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ενστάσεις θα υποβάλλονται έως την Παρασκευή 16 Μαΐου
  

πηγη:dipe.kas.sch.gr/
Σας κοινοποιούμε τον πίνακα με τα στοιχεία των εκπαιδευτικών του ΠΥΣΠΕ Καστοριάς που υπέβαλαν αίτηση για μετάθεση από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και για οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης σύμφωνα με την αριθ. Πρωτ. 59755/Δ1/15-04-2014 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. Σας γνωρίζουμε ότι στον πίνακα για οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης  δεν έχουν καταχωριστεί τα μόρια για την εντοπιότητα και την συνυπηρέτηση αφού δεν έχουν δηλωθεί ακόμη οι προτιμήσεις των σχολικών μονάδων που επιθυμούν να τοποθετηθούν οι αιτούντες εκπαιδευτικοί, έτσι ώστε να γίνει η αντιστοίχιση του σχολείου με τον Δήμο εντοπιότητας και εργασίας συζύγου από το σύστημα. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να δηλώσουν τα σχολεία προτίμησής τους μετά την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων από το Υ.ΠΑΙ.Θ. και μετά από την πρόσκληση δήλωσης του ΠΥΣΠΕ Καστοριάς.
Σας γνωρίζουμε ότι οι ενστάσεις θα υποβάλλονται έως και την 16-05-2014 στα γραφεία της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπ/σης Καστοριάς.
Ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς
Γεώργιος Μασλάρης
 
Συνημμένα:
Download this file (ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ-ΠΕΡΙΟΧΗ 2013-14.xls)ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ-ΠΕΡΙΟΧΗ 2013-14.xls[ ]54 kB
Download this file (ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΙΣΤ.ΤΟΠ.-ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ 2013-14.xls)ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΙΣΤ.ΤΟΠ.-ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ 2013-14.xls[ ]52 kB

Δεν υπάρχουν σχόλια: