ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

Για 8η συνεχή χρονιά μέτρα φτωχοποίησης!

Για 8η συνεχή χρονιά μέτρα φτωχοποίησης!

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ


Η ΔΑΚΕ Δ.Ε από θέση αρχής είναι πάντοτε υπέρ του διαλόγου για τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν τη Δημόσια Εκπαίδευση. Ο διάλογος είναι το απαραίτητο συστατικό της Δημοκρατίας. Δημοκρατία χωρίς διάλογο δεν υφίσταται.
Επιπροσθέτως, πιστεύουμε ότι μέγιστο καθήκον των εκπαιδευτικών είναι η διάπλαση του ήθους των μαθητών και η προετοιμασία τους, έτσι ώστε να λειτουργήσουν ως δημοκρατικοί πολίτες μέσα σε μία ευνομούμενη κοινωνία. Εμείς δεν πιστεύουμε ότι όλοι οι μαθητές έχουν τις ίδιες μαθησιακές δυνατότητες. Θεωρούμε, όμως ότι η αξία των πολιτών δεν προσδιορίζεται από το μορφωτικό τους επίπεδο και την επαγγελματική τους καριέρα, αλλά από την προσήλωση τους στις βασικές αρχές της ελευθερίας, του σεβασμού της διαφορετικής αντίληψης και του δικαιώματος του άλλου να εκφράζει ελεύθερα την άποψη του. 
Ο εκπαιδευτικός οφείλει να εκπαιδεύσει τους μαθητές του, με τέτοιον τρόπο ώστε να έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώνουν άποψη για τα προβλήματα που απασχολούν την κοινωνία. Να αποδέχονται την ύπαρξη αντίθετης άποψης και να επιδιώκουν, ει δυνατόν, τη σύνθεση.
Είναι λοιπόν απαράδεκτο εκπαιδευτικοί που υποτίθεται ότι πιστεύουν στα δημοκρατικά ιδεώδη να αρνούνται την αξία του διαλόγου και να λοιδορούν, όσους έχουν αντίθετη άποψη. Είναι πασιφανές ότι οι παρατάξεις των Παρεμβάσεων και του ΠΑΜΕ που αρνούνται τη συμμετοχή της ΟΛΜΕ στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία διακατέχονται από βαθύτατη αντιδημοκρατική νοοτροπία. Μισούν το διάλογο ως έννοια, γιατί είναι ξένος προς την πολιτική τους κουλτούρα. Έχουν συνηθίσει να αποδέχονται αδιαμαρτύρητα την "απόλυτη αλήθεια" που τους "σερβίρουν" οι ηγεσίες τους. Αυτός είναι ο λόγος που συκοφαντούν, όσους έχουν αντίθετη άποψη και διαστρέφουν την αλήθεια , όταν αυτή δεν εξυπηρετεί τα κομματικά τους συμφέροντα.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας η ΔΑΚΕ Δ.Ε γνωστοποιεί στους συναδέλφους το τι πραγματικά έχει συμβεί στο ανωτέρω ζήτημα.
  1. Ο Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία δεν έχει ξεκινήσει καν και το ΕΣΥΠ (Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας) δεν έχει συγκροτηθεί.
  2.  Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ κατέθεσε τις ψηφισμένες θέσεις του κλάδου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπως μας ζητήθηκε. Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση της Επιτροπής μετείχε και η Ανώτατη Συνομοσπονδία των Γονέων που ελέγχεται απόλυτα από το Κομμουνιστικό Κόμμα. Τι επιθυμούσαν άραγε οι Παρεμβάσεις και το ΠΑΜΕ; Να μην κατατεθούν στη Βουλή των Ελλήνων οι θέσεις του κλάδου;
  3. Η ΔΑΚΕ Δ.Ε πιστεύει ότι οι εργασίες της περιβόητης Επιτροπής του κυρίου Λιάκου δεν προσφέρουν τίποτα και έχουν καθαρά επικοινωνιακό χαρακτήρα. Σε αυτήν την Επιτροπή η ΟΛΜΕ ούτε έχει κληθεί, ούτε θα μετάσχει αν τυχόν κληθεί.
  4.  Η πρόσκληση του Υπουργού Παιδείας προς τους Συλλόγους Διδασκόντων και προς μεμονωμένους συναδέλφους να καταθέσουν την άποψη τους για τα προβλήματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δε μπορεί σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει τον θεσμικό διάλογο που πρέπει να γίνει στο ΕΣΥΠ. Η ΔΑΚΕ Δ.Ε θεωρεί ότι το Δ.Σ της ΟΛΜΕ πρέπει να καλύψει συνδικαλιστικά τους Συλλόγους Διδασκόντων που θα αρνηθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους. Επίσης καλεί τους συναδέλφους που θα θελήσουν να δημοσιοποιήσουν τις απόψεις τους, πρώτιστα να δηλώνουν ότι απαιτούν από το Υπουργείο Παιδείας να λάβει σοβαρά υπόψη τις θέσεις του κλάδου, όπως έχουν διαμορφωθεί.
Στην τελευταία Γενική Συνέλευση των Προέδρων των τοπικών ΕΛΜΕ οι Παρεμβάσεις και το ΠΑΜΕ επιχείρησαν να περάσουν ψήφισμα για αποχώρηση από τον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία. Η πρόταση αυτή απερρίφθη, γιατί δε συγκέντρωσε ούτε την πλειοψηφία του 50% συν ένα των ΕΛΜΕ, ούτε την πλειοψηφία του 50% των ψήφων (Οι ΕΛΜΕ έχουν διαφορετικό αριθμό ψήφων ανάλογα με τα μέλη τους). Μάλιστα, είναι αντικείμενο έρευνας, αν οι Πρόεδροι των ΕΛΜΕ που ψήφισαν υπέρ της αποχώρησης είχαν εξουσιοδότηση από τις Γενικές τους Συνελεύσεις. Είναι επίσης γνωστό ότι σε αρκετές περιπτώσεις "Γενικές Συνελεύσεις" των 20 ατόμων αποφάσισαν για ΕΛΜΕ με χίλια και άνω εγγεγραμμένα μέλη. Επειδή ο σχεδιασμός των ανωτέρω παρατάξεων απέτυχε, οι Παρεμβάσεις άρχισαν μία εκστρατεία ψευδολογίας και διαστρέβλωσης της αλήθειας. Δυστυχώς όμως για αυτούς οι συνάδελφοι τους γνωρίζουν πολύ καλά και δεν πρόκειται να πέσουν θύματα της επιχείρησης εξαπάτησης.
Η θέση της ΔΑΚΕ για τον Εθνικό Διάλογο είναι ξεκάθαρη.
  • Συμμετέχουμε στη διαδικασία, εφόσον κληθούμε.
  • Καταθέτουμε τις απόψεις του κλάδου και απαιτούμε ουσιαστικό διάλογο χωρίς προαπαιτούμενα. 
  • Αποχωρούμε, εάν αντιληφθούμε ότι ο διάλογος είναι προσχηματικός και γίνεται για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: