ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Ανάρπαστα σήμερα τα κουλούρια στο Άργος Ορεστικό!

Αντί ανθέων και τούρτας, κουλούρι από του Κωνσταντίνου και του Χρήστου!

Εδώ, πάντα Άργος Ορεστικόν
Ο έρωτας έχει σήμερα την τιμητική του, καθώς η γιορτή των ερωτευμένων έχει κυριαρχήσει σε ολόκληρο τον πλανήτη, παρά τη σκληρή κριτική και πολεμική που δέχεται.
Ο έρωτας αγνοεί τάξεις, φύλο, οικονομική κατάσταση, ηλικία και δεν έχει σύνορα. Είναι η κινητήριος δύναμη της ζωής. Ο έρωτας είναι φλογερός, συντροφικός, κεραυνοβόλος, είναι αμοιβαίος ή χωρίς ανταπόκριση, κατακτητικός, μοναδικός και ενίοτε σε αρρωσταίνει!(προσωπικά, έχω μόνιμα ένα "σφίξιμο" στην κοιλιακή χώρα...)

Για δεύτερη συνεχή χρονιά,  τo δώρο στη συμβία μου, το οποίο έστειλα διαδικτυακά! 

-Αγάπη μου, σου στέλνω το κουλούρι σου...

-Ευχαριστώ, λατρεία μου!
Ερωτικές εμπνεύσεις και δημιουργίες από τοπικό αρτοποιό
Με παρότρυνση δική μου το ίδιο δώρο προσέφεραν στους συμβίους τους η Μαίρη, (Στέργιο) η Βίκη (Δημήτριο) και η Αναστασία (Νικόλαο). Περισσότερα στοιχεία δεν μου επέτρεψαν να δημοσιεύσω...
Ερίτιμες κυρίες μου, μελέτες δείχνουν ότι ο έρωτας δρα σαν ναρκωτικό, προκαλεί χαρά αλλά και άγχος και σταδιακώς... μισοσβήνει.

Ο έρωτας δεν γιορτάζεται μία μέρα του χρόνου αλλά κάθε μέρα...
Καλές Αποκριές!
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης
Αφιερωμένο στους αληθινά ερωτευμένους...

Δεν υπάρχουν σχόλια: