ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Ναι, ρε φίλε, δακρύσαμε από χαρά, συγκίνηση και υπερηφάνεια. Υποκλινόμαστε!

Ο Λευτέρης Πετρούνιας, με μία εκπληκτική εμφάνιση που άγγιξε το τέλειο και βαθμολογήθηκε με 16.000 από τους κριτές, πήρε την πρώτη θέση στους κρίκους!

«Ναι ρε φίλε! Ναι ρε Ελλάδα… Αυτό έχω να πω μόνο. Σε κάθε δήλωσή μου έλεγα ‘Πάμε Ελλάδα’ γιατί έχουμε την ψυχή να φτάσουμε ψηλά και γιατί ήθελα να ακουστεί ο Ζορμπάς εδώ στο στάδιο».
Με ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη του ο Λευτέρης Πετρούνιας δεν μπορούσε να κρύψει την ικανοποίηση του για το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στους κρίκους.
«Το πιο σημαντικό είναι ότι ακούστηκε για δεύτερη φορά εδώ στην Βραζιλία ο Εθνικός μας ύμνος», πρόσθεσε και στη συνέχεια αφιέρωσε την πρωτιά «στον πατέρα μου… Στον προπονητή μου και στους δικούς μου ανθρώπους».

Όταν ρωτήθηκε για το μυστικό στην εκτέλεση του προγράμματος και αν είχε άγχος, απάντησε:
«Το μυστικό είναι η δουλειά! Έχουμε δουλέψει πάρα πολύ κι έχουμε προετοιμαστεί για αυτούς τους αγώνες. Ήμουν τυχερός γιατί δεν είχα τραυματισμούς ενώ θεωρώ πως εδώ διαχειριστήκαμε σωστά τους Αγώνες.
Άγχος υπάρχει πάντα… Είχα σχεδιάσει την εκτέλεση μου και έγινε αυτό που είχα στο μυαλό μου ενώ ήρθε και ο βαθμός που περίμενα. Όταν είδα το βαθμό κατάλαβα ότι έχω πολλές πιθανότητες για να το κερδίσω…»
Με τον Ζανέτι να είναι ο τελευταίος αθλητής ο Πετρούνιας είχε την ψυχραιμία να καταλάβει ότι τον κέρδισε και τα συγχαρητήρια του προέδρου της ΔΟΕ Τόμας Μπαχ πριν βγει η τελική βαθμολογία ήταν η απόλυτη επιβεβαίωση.
«Όταν είδα την εκτέλεση του Βραζιλιάνου κατάλαβα ότι είχα κερδίσει. Ο κ. Μπαχ μου είπε ότι είναι αυτή η επιτυχία είναι μια ανάλογη χαρά όπως όταν ήμουν πρώτος λαμπαδηδρόμος….»
Έχοντας πλέον κατακτήσει τα πάντα ο Λευτέρης θέλει τώρα χρόνο για να ξεκουραστεί, αλλά ήδη έχει βάλει νέους στόχους.
«Θέλω να έχω την υγεία μου και να κάνω διακοπές. Να γεμίσω τις μπαταρίες μου και να ξεκινήσω δυναμικά για μια νέα τετραετία και να προσπαθήσω να επαναλάβω αυτά που έχω πετύχει γιατί ο καλός αθλητής είναι αυτός που έχει διάρκεια».
Κλείνοντας τις δηλώσεις του επανέλαβε ότι αφιερώνει τον τίτλο στον πατέρα του και πρόσθεσε: «Χαίρομαι που ήταν η μητέρα μου εδώ… Σήμερα ζήτησα την βοήθεια κι από την Παναγία η οποία θεωρώ ότι μου την έδωσε».


Η τελική κατάταξη:
1. Λευτέρης Πετρούνιας (Ελλάδα) 16.000
2. Αρτούρ Ζανέτι (Βραζιλία) 15.766
3. Ντένις Αμπλιάζιν (Ρωσία) 15.700
4. Γιανγκ Λιου (Κίνα) 15.600
5. Ιγκόρ Ραντιβίλοβ (Ουκρανία) 15.466
6. Χάο Γιου (Κίνα) 15.400
7. Ντάνι Πινέιρο (Γαλλία) 15.233
8. Ντένις Γκούσενς (Βέλγιο) 14.933

Δεν υπάρχουν σχόλια: