ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Σπατάλες για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, κατήγγειλε ο υπ. Παιδείας!

Αξιότιμε, κ. Υπουργέ, πού και πώς σπαταλήθηκαν;


Α. Τα χρήματα από τρία κοινοτικά πλαίσια στήριξης σπαταλήθηκαν χωρίς να έχουν ουσιαστική επίδραση στην εκπαίδευση.
Β. Σχέδια και δράσεις χωρίς συνοχή χαρακτηρίζουν την κατασπατάληση πόρων χωρίς να αγγίξουν βασικά θέματα που απασχολούν την εκπαίδευση όπως είναι η επιμόρφωση και στήριξη των εκπαιδευτικών - που αποτελούν το βασικό πυλώνα ενός αξιόπιστου σχολείου- και η κτιριολογική αναβάθμιση των σχολείων.
Τα παραπάνω κατήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης μιλώντας στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου, όπου περισσότερα από 250 άτομα, μέλη και φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ και ανάμεσά τους πολλοί εκπαιδευτικοί, άκουσαν τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τη σημερινή πολιτική κατάσταση και την εκπαίδευση και συμμετείχαν ενεργά σε έναν ζωντανό διάλογο που κράτησε τρεις ολόκληρες ώρες.
Αναφερόμενος ο υπουργός Παιδείας στον Εθνικό Διάλογο για την παιδεία τόνισε πως “δεν είναι προσχηματικός και απηύθυνε έκκληση στους εκπαιδευτικούς με μαζικότητα να συμμετέχει στην κατάθεση απόψεων. Για το λόγο αυτό, πρόσθεσε ο Ν. Φίλης, στην Επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων αναζητήσαμε και πετύχαμε συγκλίσεις.
Ο υπουργός Παιδείας, είπε πως “η Παιδεία αποτελεί προτεραιότητα της κυβερνητικής πολιτικής, και ανακοίνωσε τους ακόλουθους στόχους:
Επανατοποθέτηση του ενδιαφέροντος για το σύνολο της εκπαίδευσης
Αλλαγή στη δομή και το περιεχόμενο του δημοτικού σχολείου με την καθιέρωση ενός ενιαίου τύπου σχολείου με ολοήμερο πρόγραμμα, με βασικό στόχο την απογυμνασιοποίηση του προγράμματος και την ενίσχυση της συναισθηματικής και παιδαγωγικής σχέσης δασκάλου και παιδιού.
Στην Ειδική Αγωγή που μέχρι τώρα τα προβλήματα αντιμετωπιζόταν με τη λήψη ευκαιριακών μέτρων, σχεδιάζουμε βήμα-βήμα τη μετάβαση σε ένα σύστημα που θα διέπεται από τις αρχές της ένταξης και της παροχής ίσων ευκαιριών στην μάθηση, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού.
Στη Μέση Εκπαίδευση θα δημιουργήσουμε συνθήκες διεύρυνσης του διδακτικού χρόνου με την κατάργηση των πολλών εξετάσεων και θα διευκολύνουμε την πρόσβαση στην Γ/θμια Εκπαίδευση.
Στην Τεχνική Εκπαίδευση δεν θεωρούμε τα σχολεία (ΕΠΑΛ) μια δεύτερη κατηγορία σχολείων, αλλά θέλουμε να είναι θελκτικά για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος και των ευκαιριών για μάθηση και κατάρτιση που θα παρέχουν. Σχεδιάζουμε την αναμόρφωση των ειδικοτήτων και την καθιέρωση 4ου έτους για τη Μαθητεία και τη σύνδεση με την Παραγωγή.
Το μεγάλο ερώτημα: Πώς θα γίνουν όλα αυτά και με τι οικονομικές δυνατότητες με ποσοστό δαπανών για την Παιδεία 2,8 % επί του συνολικού και αποδυναμωμένου ΑΕΠ;
Για μια σειρά μέτρων και αλλαγές όπως της νοοτροπίας, του περιεχομένου σπουδών, του τρόπου αξιολόγησης των μαθητών, κ.α. δεν χρειάζονται χρήματα
Βαθμιαία πρέπει να οδηγηθούμε στη σύγκλιση του ευρωπαϊκού μέσου όρου δαπανών για την παιδεία που είναι το 5 % του ΑΕΠ.
Αποτελεί κυβερνητική δέσμευση οι πρώτοι διορισμοί να γίνουν στην Παιδεία και την Υγεία.
Στόχος μας να γίνουν 20.000 διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών σε βάθος 3ετίας με ιεράρχηση και προτεραιότητα την Ειδική Αγωγή, το Δημοτικό Σχολείο και τη Μέση Εκπαίδευση.
Ένα σημείο που αποτελεί πηγή πολιτικής αντιπαράθεσης λόγω των ιδεολογικών επιλογών της αντιπολίτευσης αλλά και των οικονομικών συμφερόντων των σχολαρχών είναι η Ιδιωτική Εκπαίδευση, την οποία δεν μπορούμε να την αφήσουμε χωρίς έλεγχο και εποπτεία γιατί αυτό αφορά όλη την κοινωνία.
Η δύναμη κάθε εκπαιδευτικής αλλαγής βρίσκεται στα χέρια των εκπαιδευτικών τους οποίους τιμάμε για την προσφορά και το έργο τους .

Δεν υπάρχουν σχόλια: