ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Η μεταρρύθμιση ξεκινά με την αξιολόγηση και όχι με την επιμόρφωση;

κ. πρόεδρε, η μεταρρύθμιση επιβάλλεται να ξεκινήσει με διαρκή και ουσιαστική  επιμόρφωση και όχι με αξιολόγηση. Επιμόρφωση, προσαρμοσμένη στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών...

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία Καθηγητής Αντώνης Λιάκος, μιλώντας στο Κόκκινο, στην Τζούλυ Τσίγκα και την Αλεξάνδρα Χριστακάκη, έδωσε το στίγμα της μεγάλης μεταρρύθμισης που έρχεται, δηλώνοντας τα εξής: 
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 
-Δεν χρειάζονται σε όλα τα τμήματα των ΑΕΙ εξετάσεις για να εισαχθούν οι υποψήφιοι σε αυτά. 
-Σήμερα όσοι θέλουν να πάνε σε ΑΕΙ πηγαίνουν, γι αυτό άλλωστε η βάση εισαγωγής είναι κάτω του 10. 
-Χρειάζονται λίγες σχολές εξετάσεις . 
-Σ' αυτές τις λίγες σχολές θα υπάρξει μια λίστα προτεραιότητας με κριτήρια, τα οποία θα διαμορφωθούν και με τη συμμετοχή των ΑΕΙ. 
-Όλα αυτά τα κριτήρια δεν θα είναι κριτήρια που θα οδηγούν τα παιδιά στα Φροντιστήρια. 
-Δεν θα έχουν να κάνουν με την προηγούμενη γνώση . 
-Δεν είναι απαραίτητο αυτός που θα πάει να σπουδάσει Ιατρική, να έχει τελειώσει μιας πρακτικής κατεύθυνσης Γυμνάσιο και Λύκειο, ούτε αυτός που θα πάει Φιλοσοφική ή στο Ιστορικό τμήμα να έχει τελειώσει Κλασικό τμήμα Σπουδών. 
-Το Λύκειο πρέπει να είναι ένα σχολείο που θα έχει τρεις βασικές και μεγάλες σφαίρες: Την ανθρωπιστική παιδεία, τη φιλοσοφία και την πολιτική. Τη μελέτη της επιστήμης, του περιβάλλοντος και του σώματος. Την τέχνη και τον πολιτισμό. 
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 
-Θα υπάρξουν ιδέες ως προς τη συνολική αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας. 
-Η αξιολόγηση είναι αναγκαία, που περιλαμβάνει και στοιχεία αυτοαξιολόγησης, αλλά και στοιχεία εξωτερικής αξιολόγησης, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να βελτιώσει τη δουλειά του. 
-Μέχρι τώρα υπήρχε ο φόβος της απόλυσης. Δεν θα υπάρξει το τιμωρητικό πνεύμα. 
-Θα πρέπει το πλαίσιο να αυστηροποιηθεί ως προς τους κοπανατζήδες εκπαιδευτικούς, τους αδιάφορους. 
-Ξεκινάμε να δημιουργήσουμε την κοινότητα και το πνεύμα συνεργασίας. 
-Όχι εκ των προτέρων, θεωρώντας ως διεφθαρμένους τους καθηγητές και ότι πρέπει να τους τιμωρήσουμε. 
-Σε οποιοδήποτε τομέα μπορείς να κάνεις ένα πλαίσιο νομικό και ο τομέας αυτός να δουλέψει. 
-Στον εκπαιδευτικό τομέα έχουμε να κάνουμε με έμψυχο προσωπικό. 
-Εάν δεν τους προσελκύσεις, εάν δεν κάνεις τον δάσκαλο και καθηγητή φορέα του πνεύματος της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης θα αποτύχει. 
-Να κάνουμε τους ανθρώπους υποστηρικτές, με ενθουσιασμό, της μεταρρύθμισης. 
-Δεν πρέπει να φοβόμαστε τη μεταρρύθμιση, θα πρέπει να λέμε αυτή είναι μεταρρύθμιση. 
-Ο άλλες μεταρρυθμίσεις είχαν να κάνουν με τη διοίκηση, με το μοίρασμα της πίτας, της εξουσίας μέσα στα Πανεπιστήμια, παρά έθιξαν τον πυρήνα των εκπαιδευτικών ζητημάτων. 
-Να αποκτήσουν οι δάσκαλοι μεγαλύτερη αυτονομία. 
-Πρέπει να ενοποιηθούν οι 140 ειδικότητες που υπάρχουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 
www.diorismos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: