ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

Για 8η συνεχή χρονιά μέτρα φτωχοποίησης!

Για 8η συνεχή χρονιά μέτρα φτωχοποίησης!

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

«Μπλόκο» ΣτΕ στο διάταγμα Γαβρόγλου


kathimerini.gr
 ΕΥΑ ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗ
«Κόκκινη κάρτα» στο προεδρικό διάταγμα Γαβρόγλου, ως προς τον εκκλησιασμό, τις ώρες διδασκαλίας των Θρησκευτικών αλλά και τον εορτασμό της γιορτής των Τριών Ιεραρχών, «βγάζει» το ΣτΕ με γνωμοδότησή του.
Το διάταγμα εισήχθη στο ΣτΕ (Ε΄ Τμήμα, πρόεδρος ο αντιπρόεδρος Αθανάσιος Ράντος) για νομοπαρασκευαστική επεξεργασία. Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση (υπ’ αριθμόν 140/2017) η διάταξη αναφορικά με το θέμα του εκκλησιασμού των μαθητών του δημοτικού (σ.σ. προβλέπει ότι η πραγματοποίησή του γίνεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων) «είναι ατελής», «αόριστη» και «επιτρέπει τη χωρίς κριτήρια παντελή κατάργηση του εκκλησιασμού», αφού «δεν προσδιορίζονται οι ημέρες ή τα γεγονότα επ’ ευκαιρία των οποίων είναι ενδεδειγμένο να πραγματοποιείται εκκλησιασμός». Σε ανακοίνωση πάντως που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας διαψεύδει κατηγορηματικά ότι καταργείται ο εκκλησιασμός.
Ζήτημα αντισυνταγματικότητας θέτουν οι σύμβουλοι Επικρατείας και για τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών, καθώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη συμμετοχή ή όχι των ετερόδοξων και αλλόθρησκων σε αυτόν. Ως προς το μάθημα των Θρησκευτικών, που σύμφωνα με το διάταγμα θα διδάσκεται μία ώρα εβδομαδιαίως στην Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη, όπως προέβλεπε και περυσινή απόφαση του υπουργού Παιδείας, οι σύμβουλοι επισημαίνουν ότι εκκρεμεί αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ, η οποία εφόσον γίνει δεκτή θα πρέπει το υπουργείο Παιδείας να επιφέρει τροποποιήσεις.
Τέλος, ως προς την επιλογή σημαιοφόρων και παραστατών στα δημοτικά σχολεία διά κληρώσεως δύο φορές τον χρόνο, το ΣτΕ έκρινε ότι η διάταξη είναι «νόμιμη ενόψει του ότι δεν αντίκειται στην εξουσιοδότηση του άρθρου 4 παρ. 11 του ν. 1566/1985 που παρέχει εξουσιοδότηση στον υπουργό Παιδείας να καθορίζει την αξιολόγηση των μαθητών, την οργάνωση της μαθητικής ζωής και το γενικό πλαίσιο των σχολικών εκδηλώσεων».
Εν τω μεταξύ, για καταστρατήγηση της έννοιας της άμιλλας από την πρόβλεψη για επιλογή σημαιοφόρου μέσω κλήρωσης έκανε λόγο ο πρώην υπουργός Παιδείας και καθηγητής Γλωσσολογίας Γιώργος Μπαμπινιώτης. Με την επιλογή σημαιοφόρου στα δημοτικά σχολεία μέσω κλήρωσης «καταστρατηγείται μία ομηρική αρχή, μία πανάρχαιη ελληνική αρχή, το “Αιέν αριστεύειν”», τόνισε σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ ο κ. Μπαμπινιώτης.
Ο ίδιος σημείωσε ότι η άμιλλα πρέπει να ξεκινάει από το δημοτικό και τα παιδιά να μαθαίνουν να αναγνωρίζουν αυτόν που προσπαθεί όπως αυτά και να μη θεωρούν ότι όλα στη ζωή είναι προϊόν τύχης και κλήρωσης.
Ο κ. Μπαμπινιώτης χαρακτήρισε λανθασμένη την απόπειρα της κυβέρνησης να συγκρίνει την αριστεία με την ισότητα αναφερόμενος στις δηλώσεις του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα προ ημερών στη Βουλή, ο οποίος επιχείρησε να προσδώσει χαρακτηριστικά απονομής «ισότητας» στην πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας, τονίζοντας ότι «όλοι πρέπει να κρατούν το εθνικό σύμβολο».
Ο κ. Μπαμπινιώτης από την πλευρά του τόνισε ότι αυτό που πρέπει να κάνει η κυβέρνηση είναι να εξασφαλίσει την ισότητα των ευκαιριών. Κατά τη σχετική αντιπαράθεση προ ημερών στη Βουλή, ο πρωθυπουργός κατηγόρησε την αντιπολίτευση –η οποία έχει εκφράσει έντονη αντίδραση στο σχετικό προεδρικό διάταγμα– για λαϊκισμό, σημειώνοντας ότι «αριστεία δεν είναι το ποιος θα κρατάει τη σημαία στα 7 και στα 8 χρόνια».
Ο κ. Μπαμπινιώτης πέραν της κριτικής που άσκησε στην κυβέρνηση για την προωθούμενη αλλαγή που σχετίζεται με την επιλογή σημαιοφόρου, δεν παρέλειψε να σχολιάσει και άλλες προωθούμενες αλλαγές στην Παιδεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: