ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

Για 9η συνεχή χρονιά μέτρα φτωχοποίησης!

Για 9η συνεχή χρονιά μέτρα φτωχοποίησης!

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη, 30 Αυγούστου 2017

Γαβρόγλου: Δεν μιλήσαμε ποτέ για κατάργηση των Πανελλαδικών


«Δεν μιλήσαμε ποτέ για κατάργηση των Πανελλαδικών, αλλά για κατάργηση των εξετάσεων, έτσι όπως αυτές έχουν καταγραφεί στη συνείδηση των πολιτών», λέει ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, την ώρα που έχει ξεσπάσει νέα αντιπαράθεσημετά την παρουσίαση των προτάσεων του υπουργείου για τις αλλαγές στο Λύκειο και τον τρόπο εισαγωγής των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ο κ. Γαβρόγλου υπογραμμίζει ότι «το διαγώνισμα του 1ου τετραμήνου, τον Ιανουάριο, έχει ως βασικό στόχο να αποδραματοποιήσει τις τελικές εξετάσεις του Ιουνίου και ναμειώσει το άγχος που προκαλεί η ιδέα ότι τα πάντα κρίνονται από μία τρίωρη εξέταση. Επιπλέον λειτουργεί σαν «μπόνους» εφόσον η απόδοση του Γενάρη βελτιώνει τον βαθμό του Ιουνίου».«Με τον τρόπο όμως που έχουν εξελιχθεί οι Πανελλαδικές, αποτελούν μέρος του προβλήματος. Αρκεί να σκεφτείτε ότι κάθε φουρνιά υποψηφίων κοστίζει στις οικογένειες 2 δις ευρώ, ενώ ένας κερδοσκοπικός θεσμός έχει γίνει μέρος του δημόσιου συστήματος εκπαίδευσης. Μπορεί ως σύστημα να είναι όντως αδιάβλητο, αλλά όσο αδιάβλητο είναι τόσο λιγότερο αξιόπιστο είναι σε ό,τι αφορά το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα».
Ο υπουργός καταγράφει μάλιστα ένα προς ένα τα προβλήματα που δημιουργούνται λόγω του συστήματος των Πανελληνίων: «Μόλις ένα 25% των υποψηφίων σπουδάζει στις τρεις – τέσσερις πρώτες επιλογές του, ενώ ακόμη και αν καταφέρνουν να μπουν σε υψηλόβαθμες σχολές, ως φοιτητές, αποτυγχάνουν παταγωδώς στις εξετάσεις του πρώτου εξαμήνου, που ως γνωστόν αποτελεί συνέχεια της ύλης του Λυκείου.
Παράλληλα, το υπάρχον σύστημα, έχει καταστρέψει τη Γ’ Λυκείου, με τη συναίνεση ολόκληρης της κοινωνίας. Μετά τον Μάιο ξεκινά το παζάρι των απουσιών, ένα απαράδεκτο φαινόμενο τόσο ηθικά όσο και εκπαιδευτικά. Ακόμη, αναπαράγεται και ένα κοινωνικό πρόβλημα, παιδιά 16 και 17 ετών, ξυπνάνε μέσα στο άγχος, σέρνονται στο σχολείο, ύστερα τρέχουν στα φροντιστήρια, δεν έχουν χρόνο να κάνουν τίποτα και ακόμη και τα Σαββατοκύριακά τους είναι κλεισμένα με μαθήματα και δραστηριότητες. Δεν είναι σωστό να τους επιβάλλουμε έναν τέτοιο τρόπο ζωής. Αυτό πρέπει να αλλάξει».
Ερωτηθείς αν η θέσπιση διπλών εξετάσεων θα ενισχύσει περαιτέρω την παραπαιδεία, ο υπουργός απαντά: «Τα πρώτα χρόνια ίσως παρατηρηθεί αύξηση της παρακολούθησης μαθημάτων στα φροντιστήρια, αλλά θα πρέπει να καταλάβουμε ότι πρόκειται για ένα μακροχρόνιο σχέδιο που απαιτεί τη συναίνεση και την υποστήριξη της κοινωνίας».
cnn.gr


Κριτική στην κυβέρνηση εξαπέλυσε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή τα “παιχνίδια” του υπουργείου Παιδείας με τις πανελλήνιες εξετάσεις.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης έγραψε στο Twitter:

«Από την κατάργηση των πανελληνίων στις διπλές εξετάσεις... Αξιολόγηση παντού απαραίτητη προϋπόθεση για να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής».
Υπενθυμίζεται πως χθες, μιλώντας στους τομεάρχες του κόμματος, ο κ. Μητσοτάκης έκανε λόγο για «δήθεν» κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων. 
Όπως τόνισε, οι μαθητές και οι γονείς «παρακολουθούν άφωνοι μία άσχετη κυβέρνηση να παίζει επικοινωνιακά παιχνίδια στις πλάτες της νέας γενιάς», κατηγορώντας την κυβέρνηση πως προτείνει ένα σχέδιο που, σε πρώτη ανάγνωση, εντείνει την κόπωση και την αγωνία των παιδιών και αυξάνει, αντί να μειώνει, την οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών

Δεν υπάρχουν σχόλια: